Infobar icon

🌟 Dnes Špeciálna ponuka! 🌟

 

Objavte Chuť prírody s Rochester Ginger! 👉 Váš obľúbený nealkoholický zázvorový nápoj teraz za neuveriteľných 5,39 EUR za 0,725 l!

 

🌿 Čistá prírodná sviežosť

  • 100% nealkoholický
  • Plný zázvorovej chuti

 

💰 Ušetrite Viac!

  • Doprava ZDARMA pri nákupe nad 58 EUR

 

🛒 Nakúpte Teraz na vino-obchod.sk

  • Ponuka platí len dnes!

 

Nechajte sa pohltiť osviežujúcim zážitkom!

 
 
 
Objednajte si telefonicky +421 903 531 007
 
 

Kvalitné slovenské a svetové vína u vás do 24 hodín

 
 
0_Vína_Mrva_Stanko_VO_ceny_SK.jpg Cabernet_Sauvignon_rosé_2023_suché_1200_x_500.jpg Mrva_Stanko_Savignon_kryo_2023_SK_1200_x_500.jpg Čas_na_party_1200_x_500_SK.jpg
 
 
 
Úvod > Doprava a platby > Doprava a poplatky spojené s Vašou zásielkou
 
Reklamné okno
 
 

Doprava a poplatky spojené s Vašou zásielkou

Vždy sa snažíme doručiť Vám Vašu zásielku bezpečne a čo najskôr. Vieme, že keď si vyberiete svoje víno, alebo inú lahôdku z nášho e-shopu,  chcete ich mať doma čím skôr, preto Vaše zásielky vybavujeme s maximálnou starostlivosťou tak, aby k Vám zásielka dorazili bezpečne a včas.

 

Možnosti doručenia:

 

  1. Rýchla a spoľahlivá doprava:
  • Doručenie už na druhý pracovný deň: Objednávky prijaté do 16:30 hod. sú štandardne v SR doručované už nasledujúci pracovný deň, aby ste mohli vychutnávať svoje vína a iné lahôdky z nášho e-shopu čo najskôr. Rýchlosť a spoľahlivosť sú pre nás prioritou, aby sme vám zabezpečili čo najlepší nákupný zážitok.
  • na území ČR doručujeme štandardne do 48 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni)
  • do krajín EÚ do 2 - 6  dní od prijatia objednávky (v pracovné dni) v závislosti od krajiny doručenia
  • V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom)
  • Osobný odber: Ušetrite na dopravných nákladoch a vyzdvihnite si vašu objednávku osobne na našej prevádzke. Osobný odber je k dispozícii pre objednávky nad 58,- EUR zrealizované v našom e-shope. Po pripravení objednávky vám zašleme e-mail s informáciou, že je objednávka pripravená na osobný odber. Osobný odber je možný v pracovné dni na adrese Stromová 10, Budča, v čase od 9:00 hod. do 17:00 hod. Ak nevyzdvihnete zásielku do 48 hodín, bude stornovaná.

 

2. Dopravné poplatky:

  • Doprava zdarma: Užite si výhodu dopravy zdarma v SR pre objednávky nad 58,- EUR. Týmto spôsobom ušetríte na dodatočných poplatkoch a dostanete svoje produkty bez ďalších nákladov.
  • Pevné ceny doručenia: Sme presní a transparentní voči našim zákazníkom. Naše dopravné poplatky sú pevne stanovené a jasne uvedené, čo vám umožňuje mať prehľad o nákladoch na dopravu bez nečakaných prekvapení. Môžete si byť istí, že cena za doručenie je jednotná a známa dopredu.
  • Poplatky za prepravu v Slovenskej republike:
    • Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v SR: 3,97 EUR s DPH (platí pre objednávky s hodnotou nad 40 EUR).
    • Objednávka nad 58 EUR: doprava je bezplatná v rámci Slovenskej republiky.
  • Poplatky za prepravu v Českej republike a EÚ:
    • Výška ceny prepravy závisí od hmotnosti zásielky. Konkrétnu cenu dopravy uvidíte v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky.

3. Transakčné poplatky:

  • Poplatok za prevod na účet:                                            bezplatne
  • Poplatok za platbu v hotovosti pri osobnom prevzatí:          bezplatne
  • Poplatok za dobierku (platbu pri doručení):                       1,20 EUR s DPH
  • Poplatok za platbu platobnou kartou:                               bezplatne

 

Využívame jednu z najlepších a najbezpečnejších platobných  brán v súčasnosti:

ComGate

ComGate je finančná spoločnosť, ktorá platobné služby poskytuje už viac ako 20 rokov. Do oblasti platobných služieb prináša transparentnosť a vysokú úroveň bezpečnosti v on-line priestore.

Comgate a.s je platobná inštitúcia, ktorá spadá pod dohľad Českej národnej banky. Okrem toho je zo zákona povinným subjektom voči Ministerstvu financií Českej republiky, s ktorým spolupracuje v otázkach zamedzenia prania špinavých peňazí (AML).

Kontakt pre prípadné otázky a reklamácie súvisiace s platbami platobnými kartami a internetbankingom:

Comgate a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, Česká republika
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Pre tých, ktorí preferujú platbu klasickým bankovým prevodom, máme  pripravené nasledovné bankové účty:

Pre platby ak máte bankový účet vedený v mene EURO, alebo inej mene s výnimkou USD:

  • Banka: Fio banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2402624640 / 8330
  • IBAN: SK85 8330 0000 0024 0262 4640
  • BIC/SWIFT: FIOZSKBA

Pre platby ak máte bankový účet vedený v mene CZK:

  • Banka: Fio banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2702624642 / 2010
  • IBAN: CZ55 2010 0000 0027 0262 4642
  • BIC/SWIFT: FIOBCZPP

Pre platby ak máte bankový účet vedený v mene v USD:

  • Banka: Fio banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2402624640 / 2010
  • IBAN: CZ74 2010 0000 0024 0262 4640
  • BIC/SWIFT: FIOBCZPP

 

Dôležité upozornenie:

  1. Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená. Pre osobný odber je však nutné, aby hodnota objednávky bola vyššia ako 58 EUR.

  2. Preprava objednaného tovaru prebieha v súlade s podmienkami prepravy a zasielania kuriérskych spoločností ktoré využívame na prepravu vašich zásielok. Vaša zásielka je dôkladne chránená proti nárazom a poškodeniu pomocou špeciálnych kartónových prepravných obalov. Cena dopravy zahŕňa náklady na prepravný obal, poistenie vašej zásielky, ako aj dva pokusy o doručenie. Poplatky za doručenie sú zahrnuté v konečnej cene objednávky.

  3. Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdzované zamestnancovi kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku doručiť pri prvom pokuse, kuriér sa  pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň.

  4. Pri preberaní zásielky dôkladne skontrolujte jej stav. Ak zistíte akékoľvek poškodenie balíka (deformovaný tvar, pretekajúci obsah atď.), zásielku odmietnite prevziať a vyplňte reklamačný protokol s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. Ak je zásielka nekompletná, poškodená alebo sa jedná o zjavnú vadu, ktorú ste mohli zistiť pri jej prevzatí, bezodkladne informujte predajcu v súlade s bodom 5.9 reklamačných a obchodných podmienok. Neskôr budú reklamácie tohto druhu uznávané iba v prípade, že preukážete, že vady boli prítomné v čase prevzatia tovaru.

 

 

 
 
 
Vaše hodnotenia:
ASSTYREX3.jpg Božka3.jpg Dušan3.jpg Eva3.jpg Juraj3-3.jpg Juraj3.jpg Lubica3.jpg Marvin3.jpg Miroslava3.jpg Numa3.jpg Overený_zákazník3.jpg OZ3.jpg Paulina3.jpg Vlasto3.jpg ZJuraj3.jpg ZOZ3-3.jpg