Vážení priatelia - zákazníci našej on-line vinotéky,
každú Vašu objednávku vybavujeme s maximálnou starostlivosťou. Každá objednávka/zásielka sa dôkladne kontroluje pred jej zabalením a tak máte istotu, že Vám zasielame presne to, čo ste si objednali a v bezchybnom stave.
Naše zásielky prepravujú len renomované zásielkové/kuriérske služby. Vo všetkých krokoch však pracujú s Vašou objednávkou ľudia, a tí predsa len môžu urobiť aj chyby. Ak sa niečo vo Vašej objednávke “pokazilo” a Vy potrebujete objednávku reklamovať, prosím prečítajte si náš Reklamačný poriadok upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom/predávajúcim a objednávateľom/kupujúcim (ďalej len "RP")
Urobíme všetko preto, aby sme našli také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať!
S cieľom dosiahnuť Vašu úplnú spokojnosť ponúkame len kvalitný tovar, pri ktorom sme plne presvedčení o výhodnosti pomeru ceny a kvality. Ak sa aj napriek našej snahe vyskytne dôvod k reklamácii, postupujte prosíme podľa nasledujúcich bodov, aby reklamácia mohla byť vybavená čo najskôr:
V každom prípade sa snažíme nájsť také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať!
Pojmy:
1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode VALSESIA je spoločnosť Valsesia, s.r.o. Stromová 463/10, 962 33 Budča.
2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).
3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.
4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.
Postup vybavovania reklamácií.
1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu telefonicky na telefónnom čísle +421 903 513 007, písomne na adrese Valsesia, s.r.o., Stromová 463/10,963 22 Budča, alebo prostredníctvom e-mailu reklamacie@vino-obchod.sk.
V záujme urýchlenia procesu reklamácie si môžete vytlačiť si a vyplniť reklamačný formulár.
2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, mailový a telefonický kontakt),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.
4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.
5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci vydá kupujúcemu o vybavení reklamácie písomný doklad.
6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do sídla Prevádzkovateľa vrátane poškodenej zásielky
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým Prevádzkovateľ potvrdí jej doručenie ak jej súčasťou je aj poškodená zásielka
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty Prevádzkovateľa a deň doručenia poškodenej zásielky, pričom rozhodujúci je deň poslednej udalosti.
7. Poškodenú, neúplnú zásielku alebo oneskorené doručenie je potrebné oznámiť bez zbytočného odkladu najneskôr však do 5 dní odo dňa kedy mala byť objednávka doručená príjemcovi. Reklamácie môžu byť vybavované:
- telefonicky v pracovných dňoch od 9:00 do 20:00 na čísle 0903 513 007,
- e-mailom na reklamacie@vino-obchod.sk,
- poštou na adrese Valsesia, s.r.o., Stromová 463/10, 96 233 Budča
Ak chcete tovar, resp zásielku reklamovať ako poškodenú je potrebné doručiť reklamovaný tovar/zásielku, ( najlepšie až po dohode s nami) na adresu spoločnosti: Valsesia, s.r.o., Stromová 463/10, 96 233 Budča.
Tovar v žiadnom prípade nezasielajte na dobierku. Po obdržaní tovaru Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom a dohodneme sa s Vami na riešený problému k Vašej spokojnosti. Každú reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť ihneď, najneskôr však do 30 dní od podania reklamácie
Pre objektívne posúdenie reklamácie neúplnej, či poškodenej zásielky je potrebné zaslať fotografiu reklamovaného tovaru na e-mailovú adresu reklamacie@vino-obchod.sk. Po obdržaní fotografií, Vašu reklamáciu posúdime a o výsledku Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom. Vzájomne sa s Vami dohodneme o spôsobe, akým Vaša reklamácia bude vyriešená.
8. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi predávajúcim a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.
9. Prevádzkovateľ je oprávnený Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Prevádzkovateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.
Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1.1.2018 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.
V Budči 1.1.2018 |