Doprava a platby

 
 
Objednajte si telefonicky +421 903 531 007
 
 

Kvalitné slovenské a svetové vína u vás do 24 hodín

 
 
BANER_-_nové_vína_značky_VINKOR_1200x300.jpg BANER_JPG_-_Valentín_1200x300.jpg BANER_JPG_-_Valentín_1200x500.jpg
 
 
 
Úvod > Doprava a platby
 

Doprava a poplatky spojené s Vašou zásielkou

Vždy sa snažíme doručiť Vám Vašu zásielku bezpečne a čo najskôr. Vieme, že keď si vyberiete svoje víno, chcete ho mať doma čím skôr, preto Vaše zásielky v pracovné dni štandardne doručujeme do 24 hodín. Navyše pri objednávke nad 58,- EUR  Vašu zásielku prepravíme kamkoľvek na území Slovenska úplne zdarma.

Doba dodania* - zásielky doručujeme:

  • na území SR do 24 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni) + možnosť doručenia v sobotu
  • na území ČR do 48 hodín od prijatia objednávky (v pracovné dni)
  • do krajín EÚ do 2 - 6  dní od prijatia objednávky (v pracovné dni)

V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom)

 

Poplatky za prepravu:

  • Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v SR:           3,97 s DPH
  • Objednávka nad 58,- EUR:                                       bezplatne v rámci Slovenskej republiky

Cena prepravy kuriérskou spoločnosťou v ČR a EÚ: 

  • v závislosti od hmotnosti zásielky (konkrétnu cenu dopravy budete vidieť v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky)
  • Objednávka nad 250, - EUR: bezplatne v rámci Českej republiky
  • Objednávka nad 290, - EUR: bezplatne v rámci Nemecka, Rakúska a Maďarska

 

Transakčné poplatky:

  • Poplatok za prevod na účet:                                            bezplatne
  • Poplatok za platbu v hotovosti pri osobnom prevzatí:      bezplatne
  • Poplatok za dobierku (platbu pri doručení):                     0,59 EUR s DPH
  • Poplatok za platbu platobnou kartou:                              bezplatne      

 

Dôležité:

  • Minimálna hodnota objednávky je 25,- EUR.
  • Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvných kuriérskych spoločností GLS a DHL. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
  • Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom zasielateľ príjemcovi písomné oznámenie. Zasielateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň.
  • Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,..), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. Ak zásielka nie je kompletná, je poškodená, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú bezodkladne neoznámil zástupcovi predávajúcemu v súlade s bodom 5.9  reklamačných a obchodných podmienok, neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.